Frugan & Frugan goes GÖTEBORG!!!

Anlände igår eftermiddag, bilen fullsmockad med både folk och packning! Underbaraste Kickan körde hela vägen, vansinnigt med kärlek på det<3 5 pers trängdes i bror Kims lägenhet i ett par timmar innan vi åkte ner med Kickan till tåget så hon kom på säkert och så:) Såg suspekt man lägga en påse under en bro och gå därifrån för att sedan stå och spana ett tag....ringde polisen men efter att ha stått i diverse telefonköer i ca 40 minuter gav vi upp....



Vi bestämde oss för att gå på bio så vi köpte biobiljetter och gick och satte oss på El Corazon (som nu är vårt nya favorithak), käkade underbart god pasta och kom på att vi fan ville gå ut iaf trots extremt lite sömn och slitna som ett gäng trasmattor, kändes dumt om vi skulle kasta bort en lördag i Göteborg i onödan liksom?!! Ropade in notan och svepte vinet! Full fart  hem och speedfix och slängde oss ner på stan igen......INGET MISSTAG! Fy helvete vad kul det var igår!
Började med görr förkrök på Chez Amis och drog sen iväg till Trädgår´n...röj som fan!


Godaste drinkarna ever! Vet inte vad det är men det var världens bästa bartender Timmy som gjorde dom :) Bästa av allt var ju att han fyllde på dom!!!

Aningens sletna kanske men vafan! Who cares?


Vi hängde med Borlänges skönaste bröder!


Fyllekäk vid kopparmärra där snubben längst bort på bilden delgav oss info om sitt krossade hjärta bla bla bla


Dragen?

Nu ska vi ut i Göteborg och turista! :P

Later!

Kommentarer
Postat av: Kristin Jakobs

Självklart ställer man upp på er om man får följa med er på en minitrip=) Var iaf bäst.. Och när jag läser hur roligt ni haft blir jag lite ledsen att jag inte var med.. Men oj vad jag behövde vila.. Sovit och bara tagit hand om mig idag, nu börjar jag leva igen mer och mer =)

Ha en fortsatt trevlig resa tjejer.. Love from BS<3

2009-07-19 @ 20:22:01
URL: http://kikiij.blogg.se/
Postat av: en av bröderna

hahahahaha jag satt mig i brorsans burjare:D hahahaa whata fuck....

2009-07-21 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0