Kikii in tha house!

OKi Kristin vid datorn nu =) Tänkte de skulle vara trevligt att lämna några ord jag med..
Tjejerna anlände Halmstad i måndags, just nu känns de som de varit här i all evighet... Börjar komma in i deras familj med andra ord..
Måndagen siktade vi högt högt och själv så slutade de också högt och även för högt...  Tisdagen var en helt underbar dag på stranden med afterbeach där jag som vanligt lyckades få igenom min favvo "afterlåt" ACDCs klassiska skriklåt som jag inte vet vad heter ! Men bra e den... =) Kvällen fortsatte vi dock i lungnare tempo vilket var kanon gött.. Åt sjukt god mat, drack gott. =)
3de dagen. Onsdag.. Nu kör vi.. Tylösand hoppade vi när molnen la sig på lager.. Ist blev de häng på Bolmens.. Molnen blev gråare och gråare.. Åskan hördes en bit ifrån.. Men inte en chans att de kom till oss.. Nej, de åkte förbi och solen visade sina strålar på oss. =) Ölen fanns de gott om, grabbar fanns de också att kolla på och de bästa var volleybollen som vi ägde så mycket =) Svettiga, klibbiga och sandiga med snus och öl.. OM VI KOMMER FRÅN DALARNA!

Vi charmar alla vi möter med vår goa dialekt och allt annat är en enkel match!
Ikväll blir de iaf ned på stan och vart vi går vet bara vindarna och våra inre sinnen =) Blir nog lite hit och dit och sist till Mårtensson för att äga dansgolvet !!!

Jag mår bra nu folket.. Denna vecka är 4e veckan med på took för mycket alkohol, men jag ger allt och tänker på de nästa vecka.. För inte kan jag missa allt roligt som händer i umgänge med dessa flickor.. ? Tror inte de skulle få lika kul utan mig heller.. Och främst så hade de krockat, åkt vilse, tappat bort sig och missat alla mina snygga vänner !


Utnjyttas som massörslampa bl.a....

 Love from Kristin<3 alias "BS"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0