Vi säger tack & bock!

Tyvärr så slutar vår resa här, vi sitter hemma hos Tomas i var sitt rum, så vansinnigt jävla osams!!! Helene ska snart ta båten in till Strömstad och ta tåget hem...10 timmars restid, rätt åt henne den jävla f***an! Celina kan ju gå och hänga sig för hon kissade på sig så det rann ner i min säng...jag är så jävla lack! Och henne måste jag släpa med mig i bilen hem fast jag inte vill ! Okej, jag är inte helt jävla oskyldig i det här....Helene fixade ju bilstereon igår men jag råkade pajja den igen...sen så skyllde jag allt på Helene och där var där allt började.....


På väg ut till Koster

Vrålåk!

Karin tog förstaklassplatsen :p

Vi åt kanonmiddag på Ekenäs! Tack för den Tomas! :)


Där hade dom iaf salt till Tequilan!


Helene och brudarna från Stockholm var på G!


Handduksdansen :P

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0